FAQ - Časté dotazy

Nefunguje připojení k internetu, co dělat?

  1. Ověřit zda v místě použití funguje dodávka elektrické energie.
  2. Zkontrolovat zda je k počítači správně připojen síťový kabel, popřípadě zda spravně pracuje WiFi napřiklad u notebooku.
  3. Zkontrolovat správnost nastavení TCP/IP.
  4. Pokud nebyl shlédán problém v předchozích bodech, nahlaste poruchu na naší linku péče o zákazníky - tel.: +420 469 775 775 , nebo e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Nezobrazují se webové stránky, ale připojení k internetu funguje, co dělat?

S největší pravděpodobností je problém s nastavením DNS serverů. Prosím zkontrolujte nastavení TCP/IP.

DNS COPROSYS Holding:

primární DNS: 81.92.155.1

sekundární DNS: 81.92.158.230


odchozí pošta: smtp.coprosys.cz (port:25)