Nefunguje připojení k internetu, co dělat?
- Ověřit zda v místě použití funguje dodávka elektrické energie.
- Zkontrolovat zda je k počítači správně připojen síťový kabel, popřípadě zda spravně pracuje WiFi napřiklad u notebooku.
- Zkontrolovat správnost nastavení TCP/IP.
- Pokud nebyl shlédán problém v předchozích bodech, nahlaste poruchu na naší linku péče o zákazníky - tel.: +420 469 775 775, nebo e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Nezobrazují se webové stránky, ale připojení k internetu funguje, co dělat?
S největší pravděpodobností je problém s nastavením DNS serverů. Prosím zkontrolujte nastavení TCP/IP.
DNS COPROSYS Holding:
primární DNS: 81.92.155.1
sekundární DNS: 81.92.158.230
odchozí pošta: smtp.coprosys.cz (port 25 nebo 2525, 587)